Hala doguramadim arkadaslar. Bi yakinimiz bu haftalarda karninda bebegini kaybetti bu yuzden bende cok endiseliyim. Dr 41 e kadar bekleriz dedi. Ama benim aklim her dk bebegimde. Birsey olacak diye cok endiseliyim. Hatta bugun suyum geldi sandim acile kostum ama sancim falanda cikmadi gelende akintiymis su degil. Bazende diyorum ki belki bebegimin benden alacagi vardir henuz gelisebilmesi icin biraz daha bekleyim. Ama yarin tekrar kontrolum var. Sanirim dr a sezeryan ya da suni sanci ne oluyosa dogumu baslatmayi teklif edecegim.
Siz ne dusunuyorsunuz bu konuda ?
Siz olsaniz ne yapardiniz ?