Katze8sirac Kızlar doğum iznine ayrılacağım 37. Haftada yalnız bir sorun var hamile kalmadan önce 120 gün aktif sigortalı gözükmem gerekiyormuş o şekilde doğum parası alabilirmişim bu konuda bilgisi olanlar yardım edebilir mi