Arkadaşlar merhaba benim bir sorunum var. Ben sezeryan oldum. Ama benim dikişlerim de açılma olmuş ve ordan enfeksiyon kapmış onu da temizlemek için o dikişleri her gün sabah akşam pansuman şeklinde açtılar ve ne zaman dikileceğim belli değil tekrardan bi operasyon geçiricem. Böyle bişey yaşayan var mı?