hilal-zengin ben normal doğuma gittim aslında ama bazı sebeplerden dolayı sezaryene döndü. Ve çok korkardım ağlayarak girdim ameliyata. Ama İnan ki hiç korktuğum gbi değilmiş. Ben çok zorluk yaşamadım, doğumdan sonra da hiç yatmadım hemen ayağa kalktım. Dualarım seninle canım, sağlıkla kavuş güzel yavruna inşallah 🙏 🥰 o kadar güzel bişey ki şuan yanımda uyuyor herşey unutuluyor, o doğum anında sana bebeğini gösterdikleri gibi herşey bambaşka oluyor ❤️🥰