Kızlar kasılma sancı değil de öyle bir hareket ediyor ki hem canim yanıyor hem kıpırdayamıyorum yaklaşık yarım saattir bu şekilde aralıksız sert hareketler halinde. Sizce bu doğum belirtisi mi ilk bebeğimde böyle şeyler yaşamadım aniden suyum geldi ve sezaryen olmustum.