Hilaldnz 36+6 oldum akşamdan beri alt kısmımda aşırı baskı hissediyorum 10 dk da bir lavaboya gidiyorum karnıma böbreklerime kramplar giriyor . Sebebi ne ola bilir doğum işareti mi acaba???