Kürtaj sonrası adetim düZensiz geldi. Doktorum adet düzenleyici olarak ama aynı zaman da gebelik oluşursada bebeğin tutunmasını sağlar diye verdi. Siz de işe yaradı mı acaba? Ne kadar zaman sonra gebe kalabildiniz? Tecrübe eden arkadaşlar paylaşabilirse çok sevinirim🧸