Nurayselvii Yeni dogan bebegimin göbeğinde disa doğru şişlik farkettim doktora goturdm fıtık dddi kendi kendine gecermis sizinkiler ne kadar sürdü geçmesi kızlar herhangi birsey yapmama gerek varmi dedim hayır dedi
Dyg61 Nurayselvii benımde oğlumda vardı 2 yaşına kadar geçti kakasını yaparken çok ıkınmaktan oluyordu sanırım benım gittiğim doktor da kendi kendine geçer dedi hatta bir kaç doktora sordum aynı şeyi söylediler ve geçti