parasetamoll korktum sabah bebeğin suyu geldi zannettim Dr aradım hemen gel dedi baktı birşey çıkmadı birde dün tansiyonum evde kendim ölçtüm 14/7 çıktı Dr korktu gebelik zehirlenmesi olabilir diye idrar verdim proteine bakılsın diye çok şükür temiz çıktı. Gerçekten bu haftalar çok risk taşıyor. Şeker testinide sordum o 142 önemli değil sıkıntı yaratmaz dedi