momysss ben çok rahatım her şey yolunda ise dünya muayene parası vermeye gerek yok bilmiyorum özele mi gidiyorsunuz Ben doğum paketi aldım doğum bazı tahliller ve 8 muayane 8 kkntrol var içinde. 31 hafta iken daha yeni 5.muayanenye gittim. Her 10 günde olan kontrole gitmedim bile bu şubat 4 kontrol var ona gitçem sonra Allah nasip ederse 36 h iken mart 1 de giderim Dr a hemm muayaneleirmmkalsın hem mart sonu doğum gözüküyor sonlara doğru sık giderim boşuna para vermeyim siz rahat olun