hilalsahin35 ay canım daha dün sağlık ocagindaydim benim tansiyon hep düşük çıkar 9 10 falan hemşire yine de her ihtimale karşı arada ölç yüksek çıkarsa acil hiç durmadan hastaneye git dedi korkutmak gibi olmasın bir hastamız evde olcuyormus 15 falan çıkıyormuş oda bunu normal saniyomus birgün hastaneye zor yetişmiş ama bebegi kurtaramamislar dedi çok üzüldüm gebelikte tansiyon çok çok önemli sakın ihmal etme