Ben kullanmıştım 3 ay. O dönemde bile düzene girmemişti pcosluyum ben. Ama şöyle Progestan kullanımım bittikten iki ay sonra hamile kaldım. Yumurtalıklar için iyi bence gebelik düşünüyorsanız çünkü biz 8 ay denemeden sonra pozitif gördük şükür. Ben bunu hem folik asite hemde progestana bağlıyorum açıkçası