yaren1234 Allah nasip ederse bi oğlum olacak eşim Ertuğrul diyor ama bana ağır geliyor bende isim konusunda çok kararsızım eşimde alternatif isimler söylemiyor sizce nasıl onu da kırmak istemiyorum
ikizekiz yaren1234 bence gayet güzel bir isim. Ben ağır isimleri seviyorum galiba. Allah nasip ederse benim oğullarimin adları da Alparslan ve Aybars olacak🤍 sağlıkla gelsinler hepsi tumm bebekler..😌
tgbmct29 Oğlumun adı Ahmet Ertuğrul 😇 ağır falan değil bence mana itibari ile de çok güzel. Kalbi temiz olan , doğru dürüst yiğit demek. İsmi gibi dürüst bir yiğit olur 👍
yaren1234 tgbmct29 evet anlamı çok güzel ama çevremde o nasıl isim çok ağır vs küçük çocuk için deyince kafam bi milyon oldu