Senayyalcin Sakileyt Ben o hastanede spinal sezeryan oldum Asuman hanıma aşırı derecede memnun kaldım çok tatlıydı zaten ve çok ilgililer gerçekten .
Sakileyt Senayyalcin anestezi ekibi iyimiydi ben en çok ona takılıyorum ya benim doktorum adalet hanım
Senayyalcin Sakileyt Hepsi gerçekten çok ilgili ve iyiydi bu kadar ilgili olmalarını beklemiyordum çok hastane gördüm çok tanıdığım doğum yaptı ama Çamlıca Erdem hastanesi gerçekten temiz ve hastalarına değer veriyor tabi şuda var hastaneden çıktıktan sonra bi pansuman için bile para alıyorlar o ayrı ama genel olarak memnun kalmıştım ben
Sakileyt Sakileyt En çok da spinalden sonra baş ağrısı olayı korkutuyo oda anesteziyi yapanla ilgili bir durummuş
Senayyalcin Sakileyt İnanır mısınız bir günü bırak bir saat bile başım ağrımadı bilmiyorum yani neden ama hiç olmadı öyle şeyler ameliyatta pek kafamı oynatmadım bir noktaya odaklandım
Gamzeyasarr Sakileyt bende adalet hanıma gidiyorum şuan 25 haftalığım doğum fiyatlarıyla ilgili bugün sorucaktım ama unuttum bilginiz Çar mı acaba 🙈
damla-6992 Gamzeyasarr Çakmak erdeme sormuştum ben fiyatları. Normal doğum 2500, zorunlu sezeryan 3250, isteğe bağlı sezeryan 4000. Normal doğumda 1 gece sezeryan da 2 gece, bebeğin doğum sonrası topuk kanı duyu testi fln, hastane oda fiyatı dahildi.
Sakileyt damla-6992 2 Şubat’ta sezeryan olucam böyle bir fiyat denmedi bana Çamlıca Erdem benimki değismez fiyat zaten hastane aynı
Merve-90- Peray evt öyle bende Çamlıca erdeme gidiyorum cumartesi doğumum var siz kaç haftaliktiniz. Ve şubeler arası fark ediyo
Gulsgnc Merve-90- Mrb canım bende haftaya gidicem ilk defa 32 haftalığım doğumu orda düşünüyorum önerdiğin doktor varmı