Kızlar merhaba. 7-8 ay önce bir dış gebelik geçirmiştim bir tüpüm alındı. Şimdi tekrar deniyoruz geçen ay çok emindim hamile olduğuma çünkü yumurtlama döneminde her gün bir beraberlik olmuştu. Ama doktora gittiğimde yumurtan çatlamamış dedi. Onun dışında bir sıkıntın yok dedi. Yaklaşık 2 yıldır korunmuyoruz ama yine de hamile kalanıyorum sizce yumurtalar çatlamıyor olabilir mi?