Selam kızlar. 38+4 hamileyim. Pazartesi günü doktora gittim çatı muayenesi yapıldı normal doğum yapabilirmişim benim de düşüncem normal doğum yönündeydi fakat kızım daha kanala girmemiş doktor en fazla 10 şubata kadar bekleyebileceğimizi inmezse suni sancı vererek doğurtacağını söyledi bende suni sancı istemiyorum kızımın aşağı inmesi için ne yapmalıyım fikri olan varsa yazabilirse çok sevinirim