Nazli7 imkanınız varsa tansiyonunuzu takip edin. 13 ve üzeri olursa doktora gidin. Benim de ellerim ayaklarım o haftamdan beri sis. Hatta parmaklarımı zor açıp kapatıyorum ama doktorum tansiyon eşlik ederse sıkıntı dedi. Allah’a şükür tansiyonum da bir şey yok