EmineBurcuTfekiSar Frida canım benim abimin kızının adı mavi Nil. Seçenek olarak değerlendirirsin. Bir arkadaşımın kızının ismi de Mai Pera
Sultan42 deletedmom734 mavi rüya 😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻Hepinizi tebrik ediyorum arkadaşlar okurken zevkle okudum hayal gücünüze hayran kaldım
Frida Merhaba herkese çok teşekkür ederim fikirleri için dediginiz gibi sadece Mavi güzel olacak sanırım 💜💜
Pitircigim Frida bende mavi deniz dicektim ama mavi tek başına daha güzel gelir kulağa. Başka bebeğin olursa adını deniz koyarsın daha uyumlu olur ☺️