Canım hayırlı olsun öncelikle 😊 ben de çok erken öğrendim ilk beta 32,
2 gün sonra 96 olmuştu doktorum 3 kat artışın çok iyi olduğunu söylemişti şu an 7 haftalık hamileyim, sadece biraz erken öğrenenlerdeniz ☺️ İnşallah en kısa zamanda keseyi görürsün