Fatma29 Esradiyorkii aynı haftadayız ve benimde öyle kasıklarıma alt tarafıma vuruyor hem tuvalet istegi oluyor hemde bir tuhaf hissettiriyor
kubra3rkan Esradiyorkii 25+3 deyim, benimde 23 haftaya kadar öyleydi sonra hep yukarlarda hissediyorum :)
Serapmehmet_19 Esradiyorkii o haftalarda öyleydi benimde, acı veriyodu bazen, şimdi 28 haftalığız yeni yeni yukarılara çıktı
aysnrsvs Esradiyorkii aşağıdan yukarıdan vuruyor küçük adamım kum torbası gibi hissediyorum kendimi 😂
Esradiyorkii Fatma29 evet gerçekten çok rahatsız edici sürekli tuvalete git gel yapıyorm normaldir sanrm dimi
HZE 27 haftalığım, benim de öyleydi hep aşağılarda hissederdim son zamanlarda yukarılara çıktı minik cadı :) tuvalet sorunu hâlâ devam ediyor. O sanırım hamilelik sonuna kadar öyle olacak
Ceren_01 Esradiyorkii çünkü bende gittim bunun için doktor böyle söyledi iki gün sonra falan tekrar yukarlara cıktı