Merhaba güzel anneler.. 8 aydır bebek istiyorum 3 ay önce doktora muayeneye gittiğimde 7 cm çikolata kisti olduğunu söyledi ve apar topar ameliyata aldı. 3 aydır korunmamama rağmen hala güzel haberi alamadım. Bugün doktorum klomen tedavisine başladı ama aşırı bi bel ağrısı çekiyorum bunu yaşayan yada bilgisi olan normalmidir ?
Klomen tedavsi gören varmı sonuçları hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim 😊