Eflininannesi61 ilk olduğu için öyle düşünceleriniz var bende aynı şekildeyim araba ile evime 20 dk ama biz oraya yetişemeyiz ya trafik olursa yada yolda olursa diyordum . Yakınlarım bana gülüp geçtiler doğum o kadar çabuk olsaydı hastaneler olmazdı diye 🙈🙈😀😀😀