kubra3rkan ne kadar erken o kadar iyi ama bezi bıraktığı dönem ben odasına alıştırdım zorluk yaşamadım 🥰 rahat rahat yayıla yayıla yatıyordu paşa bide yatağın kenarına bariyer almıştım e bebekten kenarı metal içi file olanlar katlanıyor aşağı doğru bide kullanışlıydı 😊