Beyzacihangir Haftamdayim. Kanamam geldi . Birkaç saat önce iliski yaşamıştık. Korkmalı miyim ? Bunu yaşayanlar var mi ?
Imasleeper Beyzacihangir bende öyle olduğunda mantar yüzünden dedi doktor. Kese etrafında kanama da olabilir her türlü ihtimali vsr yani doktor bakmalı. Acile git bence. Geçmiş olsun 🥰
3oglanannesi Beyzacihangir ilk 3 ay ilişki önermiyor dr lar ondan olmuş olabilir dr a gidin mutlaka önlem alınır hemen
Kubra1853 Beyzacihangir durma kız git doktora ayy ilk 3 ay ilişki olmamalıydı hiç içime sinmez bnm öyle 20 haftalıgım hayla eşimle ayrı uyurum karnımzda bir can var bişey olsa vicdan azabı
Serap26_ Bende de aynı durum olmuştu hamile kaldıktan bi kaç hafta sonra ilk kez iliskiye girmemde gelmişti hafif pembemsi bi kanamaydı ama çok azdı doktorumu aramıştım çok şiddetli olursa kanama gelmemi söylemişti iliskiden sonra gelmesi de normal diyo bazı doktorlar her ilişkiden sonra gelmesi sakıncalı tabikide
Sitembagcivan Canim bende iliskiden sonra 2 bardaga yakin kan gelmisti ve pembe kirmiziydi yani doktora gittim kesede kan gozukmuyo dedi iliskiyide sordugumda fazla zorlamayin haftada 2 haftada 1 demisti son ayinda da elinden geldigince cok gir iliskiye demisti 😁 sagolsun onun sayesinde hem cabuk dogum yaptim hemde kanamam oldugu zaman sorun olmamisti az bisey geldiyse sorun etme bende kanama coktu ustelik sadece kan da degildi damarlar fakan vardi tuhaf biseydi bende cocuk dustu diye cok korkmustum sukur saglikla geldi kziim simdi 1 bucuk yasinda
Beyzacihangir Acile gittim progstn iğne yaptılar , hap verdiler 8 saatte bir yutmam icin dusuk tehlikesi var dedi doktor , kalp atışını duyduk bebekte bi sorun yok şükür