Merhaba hanımlar benim adetim 20 gündür gecikti iki tane test yaptım hem normal hemde erken gebelik testi ama ikisinde de sonuç negatif idi bende evlenmeden önce de adet düzensizliği vardı ama uzun zamandır ilk defa böyle oldu acaba neden bundan yaklaşık iki ay önce baya enfeksiyonum vardı enfeksiyon ilacı kullanmıştım acaba onun etkisi olabilir mi emin değilim siz böyle bir olay yaşadınız mı?
Not: hiçbir hamilelik belirtisi yok.