Beni 5 gün sonra çağırdı gittim büyümemişti 4 gün sonra gel dedi gittim yine büyümemişti. Duphaston verdi gönderdi kendiliğinden büyür çatlarsa tutunsun olmazsa regl oluyum diye. Kasik agrisi ve bel agrisi bende de aşırı var yanı. İlaçlar hormon yüklüyor normal herhalde böyle olması 🤷🏻♀️ Rabbim emeklerimizin karşılığını versin 🤲🏻🧡