Zezeada endişe edilecek bir durumun olduğınu sanmıyorum canım bebeğin soldaysa hep solda olcak diye bir kural yok o şuan rahmin içinde kesesinde bir sağa bir sola yüzüyor :) benim ilk gebeliğimden biliyorum bazen karnımın sağ tarafı semsert olurdu bazen sol bebekten kaynaklı o, yarına hatta bikaç saate o sertliğin indiğini görürsünüz ama şüpheniz varsa tabiki doktorunuzada görünün derim içiniz rahatlar hemde