Anne12 17 haftalık hamileyim 2 haftadır ara ara vajinamdan sanki bıcaklıyorlar gibi hissediyorum aynı şekilde alt karnimda da. Böyle bir durum yaşayan var mı? İlk haftlarim biraz sorunlu geçti o yüzden hep içimde korku var acaba erken doğum mu olacak diye.
Bebiscann Anne12 korkma canım yerleşme ağrıları bunlar, 3 gebeligimde de oldu, vücudun bebeğe yer açıyor 😍🙏
Ipekkarakus0 Anne12 bende 17+2 haftalığım 1 hafta önce 2 3 gün yaşadım doktorum çok normal dedi rahim büyüdüğü için de oluyormuş canım
Buseyllzr Anne12 bende 16.haftada yaşadım aynı şeyi bıçak saplanır gibi giriyodu ara ara ama geçti rahim büyüdüğü için oluyor canım
Anne12 Bebiscann Ipekkarakus0 Buseyllzr Çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için ☺️ insan bir kere korku yaşayınca herşeyi sormak istiyor. İnşallah hepimiz sağsalim kavuşuruz yavrularımıza 🥰