Zeynepkaman Buseyllzr halsizliği vardı canım ve ev sıcak olduğu halde çok üşüyordu içi falan üşüyordu özellikle titrercesine
Serapcemre Buseyllzr ona kalsa covitten şüphelenmeyecekti üşüttğ sandık her tarafı agrıyordu kırılıyordu başı da agrıyordu bogazı agrıyordu dedm sen git test ver sonra zaten öksürük vs başladı:/bgün benn de verdm test daha cıkmadı sonuc ben de korkuyorm hamileym çünkü
Serapcemre Zeynepkaman ya alakası yok 7.günün sonunda hala pozitif olup bulaştıran biliyorm bulaşılıgı azalsa nolcak size bulaşmaz demiyrlar ki
Ayaz2016alya2022 Zeynepkaman çıkma sanada bulaşmıştır senden de aılene geçer bende oldum kendimi odaya koydum yınede eşime ve oğluma bulaşmıştı
Renginveannesi_ Zeynepkaman sizin yerinizde olsam ailemi asla tehlikeye atmam, benim delta varyantıydi tam 1 ay 20 gün boyunca testim pozitif çıktı Hamile değildim, hiçbir yere çıkmadım doğru… Dikkatli olmalisiniz
Hanife_ Zeynepkaman neden test vermenize gerek yok dediler benim de 3 yaşındaki oğlum pozitif çıktı bir günden sonra çok iyi oldu bugün 4. günü yarın sezaryenım var diye dest verdim pozitif çıktım ama o kadar iyiyim ki hiç bı belirtim yok yani pozitif olsanız ailenizi riske atmış oluyorsunuz biraz daha bekleyin bnce
Zeynepkaman Hanife_ test verecektim canım sırf öyle dediler diye oturdum kaldım. Ama en iyisi ben de test vereyim
Hanife_ Zeynepkaman Oğlumla bnde vermek istedim belirtiniz yoksa gerek yok dediler bugün mecburi verdim sezaryen için pozitif çıktı keşke önceden verseydim karantina sürem kisalirdi en azından
Elifimm1 Zeynepkaman ne sekılde olursa olsun cevrenızdkeılerı tehlıkeye atmamalısınız . Sevdıklerınız ıcın en azından bunu yapmayın derım çünkü bır kul hakkı bılemeyız ne olacagını
Renginveannesi_ Zeynepkaman çok teşekkür ederim canım, bizde anlayamadık göğüs Dr yalancı pozitif dedi test verme normal hayatına devam et dedi öyle vallahi canım 9 Eylül’de oldum
Sema97 Zeynepkaman yaşlılara çok çabuk bulaşıyor bende hasta olduğumu bilmiyordum ailemle görüştüm ve yaşlılar ikisine de bulaşmış ateşliler şuan bende bu riski göze almayın maskesiz de dışarıya çıkmayın
Zeynepkaman Sema97 allahım esirgesin bulaştırmaktan elbette çok korkuyorum 😨 çok zamansız geldi bize bu virüs … nasip 🥲
Selime28 mercimeginannesiiii valla bizde pozitifiz ve çok ağır geçirdik kaynanan ve kaynatam karantina süreci bitmesine rağmen hala iyileşmedi bencede ailenizi riske atmaya degmez
mercimeginannesiiii Zeynepkaman Karar sizin ama eğer birinin sebebi olursanız çok üzülürsünüz. Benden söylemesi.