ahlasinannesi kızlar şu anda apartta kalıyoruz. eve çıkmayı düşünüyoruz. malum eşya alıcaz. en en en uygun fiyatlısı olması gerekiyor. önerebileceğiniz mobilyacı var mı? düğün paketleri gibi uygununu düşünüyorum
mercimeginannesiiii ahlasinannesi Bir bilgim yok ama bu zamanda ev dizmek çok zor maddi olarak her şey ateş pahası. Allah yardımcınız olsun, her şey gönlünüzce olsun.
ahlasinannesi mercimeginannesiiii amin sağolun 2 senelik evliyim aparttaydık ama şimdi bebek olunca mecburuz artık