Kızlar çok acil bakar mısınız 29 hafanın içindeyim bugun bebeğimin hareketleri baya azaldı hiç hissetmicek kadar hareket ettiğinde bile rahmimde hareket ediyormuş gibi karnımın alt kısmında hissediyorum oda çok az bi sıkıntı olur mu kötü bir şey yoktur dimi 😔😔😔