Efilemii Kızlar geceden beri gaz sancısı ile adet sancisi arası bir agrim var afedersiniz çok sık büyük tuvaletime çıkıyorum ama yinede rahatlayamiyorum bebekte çok hareketli ve bir yere toplanıyor 37+4 teyim ne yapicam doğumla alakalı olabilir mi ?
AyazAdamom Efilemii doktoruma daha dün sordum doğum sancısını nasıl anlarım diye? Karnımı tutup aşağı doğru iter hareketi yaptı karnın sertleşir ve bebeği aşağı doğru iter atmak ister dedi yukardan aşağı yukardan aşağı bu böyle sancılar önce 10-15 dk da bir sonra 5 dk da bire iner dedi 5 dk da bir olduğunda doğum başlamış oluyormuş zaten
AyazAdamom Efilemii hee birde illa belden ağrı girecek diye bir şey yok dedi sizinki üşütme olabilir mi acaba durun bakalım sancınızı dinleyin hayırlısı olsun ☺️