Derininannesi_ pencereye veya balkona çıkıp temiz hava al canım, uyurken sola dön uyu, soldaki pozisyonda kan basıncı daha rahat oluyor vücutta, hamilelikte çarpıntı normaldir, çünkü kan hacmi vücutta 3 katına çıkıyor, ama aşırıya giderse ne olur ne olmaz diye ihmal etme doktora görün canım