Ozlemmm59 Kızlar 12 haftalık hamileyim.Sabah uyandığından beri göbeğimin üstü (midemin biraz aşağısı) bir noktada kas seyiriyo ama akşama kadar sürekli oldu bu ben de tedirgin oldum bir problem teşkil eder mi?
sedroj Ozlemmm59 Ozlemmm59 o bağırsak hareketleri sanırım bende de o aylarda fark ettim hâlâ devam ediyor 24 haftalığız 🌸sorun yok yani
Ozlemmm59 Butterfly__ bilmiyorum haftalardır da hareketsizdim ufak bi kanama alanı vardı.Damarlarla mı ilgili acaba