giresun Sezeryandan sonra doktorunuz zaten dikiş yerinize su geçirmeyen bant yapıştırıyor. Ardından ilk muayeneye gittiğinizde çıkarıyor.
Örtüye falan gerek yok. Her gün duş almayın, duşa girincede aşırı sıcak su olmamasına dikkat edin. Yeterli.
Benim 1 ay oldu sezeryan olalı
Size söylediğim şekilde önerdi doktorum ve elhamdülillah bi sorun yaşamadım