Ben 18 de olmuştu ama onun hareket olduğunu anlamamıştım. Ardında da bir hafta geçince 19+2 de hissettim. Yani bebiş hareketi olduğunu hergün hissetmeye başladığım zaman anladım. Ama bende kayma gibi değil de göz seyirmesi gibi oldu. Hala da o şekilde sanki içerden minik bir seyirme oluyor aynı yerde. Aslında hareket ediyordur ama bilinçli hissetmek uzun sürüyor. En kısa zamanda hissedersiniz umarım. 🤍