Gamze2005 yeşil yapraklı bitkilerde çok var diye biliyorum. Meyveden almak daha zor. Şeker miktarı çok fazla olur. Ispanak, brokoli gibi sebzeler en iyisi. Baklagillerde falan da mevcut ama günlük sadece gıdadan almak zorlayabilir. Folik asite başlamadan ben de bunu araştırmıştım ama her gün o kadar sağlıklı beslenebileceğimi düşünmediğim için vazgeçip eczaneye gitmiştim.