Zeynomm_2 Canım benim ya kıyamam lütfen korkma 🥺 hastanede yatıyosunuz dimi orda zaten takipte olur içiniz ferah olsun tabiki duramayacak kadar sancınız olursa doktorlara bildirin ultrasonla kontrol ederler. Geçen yıl şubat ayında aynı durumlardan geçtim ve Psikolojik olarak cidden Çok zordu Allah yardımcınız olsun❤️ Ama inanın geçip gidiyo betanın tamamen sıfırlanması epeği bir zaman alıyor ama iğnenin etkisini görüp görmemek için yanlış hatırlamıyosam 4 gün bekleyip 4 gün sonra kan alıyolar o yüzden biraz daha sabredin lütfen aklınıza takılan bişey olursa sorabilirsiniz yine