Hlladgzl
Seninle aynıyız canım aramızda 1 gun var ben 37+2 günlüğüm benim ufak ufak sancılarım basladım doktorum daha alttan muayene etmedi korkutmanın bir mantığı yok dedi normal kontrollerimde zaten anlıyor suanlık normal gözüküyo bayramın 2. Gunu nst ye giricem r hafta sonrada kontrolum var haykrlısı bakalım ama sancılarım birazcık agrılı ama vurup geçiyor