Deletedmom455465 Off evet benim de en merak ettiğim şeylerin başında geliyor bu ev işleri. Eşim falan çok kızıyor bana ama ben de ona kızıyorum ben hasta değilim hamileyim diye. Bütün işlerimi yapıyordum sadece baza, ütü masası (bizimki biraz ağır bir masa) falan kaldirmiyorum, çok deterjan koklamamaya çalışıyorum, yukarılara uzanmiyorum onun dışında ev süpürüp silme, çamaşır bulaşık her şeye devam. Ama yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Sonuçta bir sorun görünmüyor şimdilik.