Dudu_123 Kızlar gebelik şekeri yüksek olan var mı nasıl besleniyorsunuz , diyet mi yapıyorsunuz yoksa insülin mi kullanıyorsunuz
Kubrailkan 1 hafta diyet,düşmezse insülin denildi. Düşürdük çok şükür başlamadım. Eskisi gibi besleniyorum tabii tatlıyı abartmistim son 1 ayda. Onu tekrar azalttım. 🙏🥰 Sırasıyla 106 210 ve 160 çıktı değerlerim 😬