Arashsn 23.haftada yaptım malesef kaybettik bebeğimi. Neden antibiyotik vermedi acaba ağrılarım da var diyorsunuz başka bir doktora görünmenizi tavsiye ederim gerçekten bazı doktorlar insanı hayrete düşürüyor. Benim doktorum çağrı gülümserdi belki bilirsiniz instagramdan . Enfeksiyon konusunda çok dikkatliydi ona rağmen önüne geçemedik. Akıntım yeşil bazen sarı oluyordu ama zonklama ve batma hislerim vardı. Rahim kısalığımı tetikledi malesef.