Ezgiduman Sevgili hamişler ve anneler hamilelikte göbeğinizin çatlamaması için yaptığınız özel birşey varmı ve kullandığınız kremler nelerdi acaba?
SayeMom Ezgiduman bio oil ve soguk sıkım hindistan cevizi yağı kullandım 0 çatlak 36+2 yim 38+2 gibi sezeryan olucam 😌
Begumergun Doktorum striacare jel kremi önerdi. Sabahları badem yağı akşamları kremi kullanıyorum duştan sonrada bebe yağı sürüyorum. Önemli olan marka değil sürekli nemli tutmak