Seyhan-guner Selekuzey Bende durumlar ayni 12 haftaligim her gun hastayim oğlum icin kndimi yetersiz hissediyorum bu bni cok üzüyor
Msl_ege Aselsevde ilki de riskli gebelikti bu da öyle ilkinde son 5 ay full yattım . şuanda da yatmam gerekiyor fakat asla yatamıyorum . 22 haftalık olcaz yarın . eğilip kalkmak ölüm gibi nefes alamıyorum ve aşırı yoruluyorum çocuğun peşinde koşmaktan . çocuksuz hamilelik prenseslikmişşşşş
Syd160531 Aselsevde Benimde ilkinde hiç anlamamıştım nerdeyse çok az bulantım olmuştu hemen geçmişti ama bunda 7 aylık olduk hala kusuyorum hala midem bulanıyor hep mide problemleri yaşıyorum 🥺🥺😢 ah annelik işte kolay değil maalesef Allah sağlıkla hepimizin yavrularını kucaklarına almayı nasip etsin inşallah Amin 🙏❤️
Minnakhayaller Syd160531 cinsiyeti farklımı canım bende ilkde çok rahattım şimdi biraz sıkıntım var sma cinsiyetten diyolar acaba ilgisi varmı merak ettim
Syd160531 Minnakhayaller yok canım iksi de oğlan ☺️ ben bunu kız düşünüyordum hatta gebeliğimin başından beri böyle olunca ama istisnai durumlar olabiliyormuş:))
Nurcin Aselsevde ilkinde kokudan tiksinme.. bulantı vardı.. 40 hafta neredeyse hep uyuyordu çocuk hareket böyle çok hafifti. Bunda hiçbir şey yok.. Hareketleri de 18de hissettim.. çok hareketli. Yerinde durmuyor. Acıtıyor bile 20 haftalık olmasına rağmen