Ffnur Pinarinayseni bende duyamadm cnm normalde adet tarihene gore 7+2 ama bugun kalp atisi duyulmadi ve 6haftalik gorundu haftayada duyulmazsa die korkuyorm dua edin bna lutfen doktr duymamiz gerekirdi dedi
Dilish Pinarinayseni 6+1 benim de. Doktora gitmedim gitmeliyim. Şikayetim kasık ağrısı çok ayakta duramıyorum hemen kasık ağrısı olur. Çift rahimli olduğum için hep böyle ayakda biraz fazla kalırsam ağrım çoğalıyor.
Pinarinayseni mommy6 aay masallah canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip esin benim de yarın kontrolüm var bakalım duymadan da görürüm insallah
Pinarinayseni Ffnur Canım moralini bozma senin durumunda olan cok örnek var mutlaka duyacaksindir bir hafta içinde
Pinarinayseni Fatma4495 Masallah canım Allah nazarlardan korusun ben de yarın gidicem 6+2olarak bakalım ne olacak
Mrv135 Pinarinayseni Bana da bu pazartesi vajinalde, Perşembe ya da cuma da karından görürüz demişti doktorum. Yarın gidicem ben de inşallah görürüm hayırlısıyla.
BusraAltiok Ben de 6+5im bugun keseyi gördüm kalp atışı duyulmadı ama doktorum 10 gün içinde duyulur dedi