asyaninanneyim Linççi sevgili tayfa lütfen yazmayıp görmezden gelirseniz benide lohusa lohusa germezsiniz. Kızlar hamilelik boyunca icmedim simdi 1 haftalık bebito ama günde 5-6 tane iciyorum dayanamıyorum:( emzirirken süte geciyo mu içeniniz oldu mu
Fulyaaa1 asyaninanneyim linçlmek kimsenin haddine değil bence sizin Özgür hür iradeniz :) ama bebeğe geçiyor biliyorum bunu
papatya981 asyaninanneyim Bebege geçiyor diye biliyorum herkesin kendi kararı tabi kimse karışamaz ama 5 6 tane de çok gibi geldi daha az için en azından 🌸🤗
eslemsi asyaninanneyim sute geciyor tabiki bebeginizi elinizle zehirlemeyin iradenize sahip olmaya calisin nolur siz annesiniz anneler herseyi basarir allah icen herkese birakma gucu versin insallah
BeyzaF asyaninanneyim hamileliğimi öğrenince bende bıraktım tekrar başlamicam diye gazlıyorum kendimi ama benim arkadaşım ikisinde de doktoruna sorup içmişti günde 1 ya da 2 tane iç fazla içme demişti doktoru hatta bende şaşırmıştım duyunca 😅
asyaninanneyim Fulyaaa1 :( of of hamilelik boyu icmedim ama dayanmıyorum cok üzülüyorum da bebeğime bakınca
Begumergun O kadar süre içmemişsin keşke emzirme dönemindede içmeseydin canım. He hamilelik he emzirme her zaman bebeğe tabiki zararı var
EsengulC BeyzaF Hiç.içme dese kendini tutamaz belki diye demiştir en azından bir.k.içip nefsini köreltsin diye yoksa hiç içilmemesi gerekiyor zaten
Melekistan asyaninanneyim süte geçmesi bir yana kıyafet ve ellerinize saçınıza ya da odada herhangi bir eşyaya duman değdiğinde bile bebeğe zehir geçtiğini biliyorum 😒 inşallah tiksinirsiniz sizde 🙏
_edaa asyaninanneyim canım aynı dertten korkuyorum bende hamileyim 33 haftalık bıraktım sgarayı öğrenince ama emzirirken içerim diye tedirginim. En son kontrolde doktorumla bu konuyu görüştüm. Sütten direk zehirli atıklarında bebeğe gittiğini ve sigaranın sütü acılaştırdığını bebeğin meme reddine sebep vereceğini söyledi🥺 inşallah böyle bir durum yaşamazsın. Ben de inşallah emzirirken tutabilirim kendimi diye dua ediyorum hep🙏🏼 Bebişinizi de sağlıkla büyütün inşallah🌸
SelmaGl asyaninanneyim süte geçiyormu geçmiyormu bilmiyorum ama bende 40 ım çıkınca içmeye başlamıştım. Oğlum 8 ay zar zor emdi. Ya sütün tadı acıydı. Ya kokumdan tiksindi. Bilmiyorum ama memeyi erken bıraktı.
ozmus asyaninanneyim ayyy çözüm bulabildin mi🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ aynı dertten muzdaripim🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ çok vicdan azabı çekiyorum ama içmeyince de geriliyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
asyaninanneyim ozmus bulamadım kuzu elimden geldiğince içtikten 2 saat sonra emzirmeye çalışıyorum ama bazen denk gelmiyo üzülüyorum ama elimde değil:(
Serapcemre asyaninanneyim ben bir yerde okumuştum madem içiyorsunuz 90dk sonra bebeği emzirin die 😊yani yardımcı olmak ıcın değil bırakmanız daha iyi ama napalım bunu okumuştm ben de