Selam güzel anne adayları🙋♀️bende Bi hafta önce spinal sezaryan ile gerceklesti hala inanamıyorum doğum yaptığıma 🥰cuma gunune doktorumuz gün vermişti sabah 10 gibi gittik yatışım yapıldı üst baş değiştim yataga yatırdılar doğumhaneye doğru yola cıktım bu arada sondayı odada taktırmadım uyuştuktan sonra takılmasını istedim sıfır acı hiç hissetmedim doğumhaneye indim anestesi doktoru belden iğne yaptı o da canımı acıtmadı iki dk sonra bel altım uyustu Bi kaç kişi başımda konuşturdu beni Bi kac dk bebek çıktı cok duygulandım gozlerim doldu Bi kere yangından öptüm inanın doğum anında hiç korkulacak bişey yok hem kısa sürüyor hemde cekiştirme sade bebekle aynı anda odaya cıktı 6 saat sonra uyusmam gecti ilk kalkış zor bol yürüş o kadar kompostu kayısı cok iyi geldi gaz cıkarmayada darısı başınıza inşallah Allahım sağ salim kucagınıza almayı nasip etsin 🥰🤲🤲