kzbn_05_05 İki gün sonra tekrar baktırın. Bana doktorum iki günde bir en az %60 yükseliyorsa sağlıklı bir gebelik vardır demişti. İki kere daha yaptırın ve sonucu takip edin, ortalama 5.haftayi görünce de doktora gidersiniz. İnşallah güzel bir şekilde devam eder canınızı sıkmayın. Ben de 67 ile öğrenmiştim muhtemelen bir gün önce baktirsaydim 30 falan çıkardı. Sizin geç döllenme de olmuş olabilir belki. Benim ablam adet günü 200 ile öğrenmişti, yengem 600 ile, benim adet günü 353 olmuştu.