Melisss007 bana doktorum covid açısına öncelik vermem gerektiğini söyledi bende Ocak ayının başında covid aşısı oldum 3 dozu arasında biraz zaman olması gerektiğini söylediği için daha yeni tetanoz aşısı oldum 26 ocakta 24 haftalık hamileyim 2 dozu da 26 şubatta olacağım