Abzeh89 15+1 ile bu maratonda yerimi bende aldım 😉 binlerce kez şükür Rabbime... ikili testte herşey yolunda diyen doktora rağmen acaba diye kendi kendime vesvese mi veriyorum? Sorum şu? ❤Sizlerde de acaba herşey yolunda mı? ❤Acaba hala benimle mi? ❤Her wc de kanamam var mı ? V.s V.s V.s gibi duygu geçişleri oluyor mu?
deletedmom209 Abzeh89 bi ara öyle bi durumdaydım ki tuvalete gitmiyordum kan görücem diye hayatım zindan olmuştu resmen